RTV commercials

Adverteren op de radio en/of TV? Avantgarde produceert commercials van concept tot uitzending.
Radio- en televisiereclame werkt nog altijd! Het blijft dus een effectieve manier om uw marktaandeel te vergroten. Sterker nog, er zijn extra kansen zoals adverteren op online radio of bijvoorbeeld via een pre-roll advertentie. De Avantgardisten kunnen ook uw boodschap aansprekend ten gehore brengen. Onze trouwe opdrachtgevers zullen dat graag bevestigen.
  • Radio demo reel

Beluister een paar voorbeelden

In deze demo:
Safaripark Beekse Bergen (2), Wissel.nl, FC Utrecht, Duits Verkeersbureau, Girav, Bozarc, Keukenhome, SER, Noordhoff Uitgevers, Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig Levenseinde, Eye Love Brillen, Prodimed, Party Weekblad, Stage Entertainment, Air Arabia, MediaMarkt Utrecht, Cashper

  • Prodimed

Een hoog slagingspercentage

Overgewicht is een serieus probleem in Nederland, de laatste jaren neemt het aantal mensen met overgewicht dan ook in fors tempo toe. Het is dus niet zo gek dat steeds meer mensen willen, ja zelfs moeten afvallen.
Het Prodimed concept, met aangesloten diëtisten en een handig online systeem, heeft een bewezen hoog slagingspercentage. Dat vroeg om een radio- en internet pre-roll campagne. De commercials werden geproduceerd door Avantgarde Media.

  • RTV Utrecht Reclame

Regionaal

Van plat Uteregs tot Jazzy ABN en van serieus tot hardcore selling, in 20 jaar samenwerking tussen RTV Utrecht Reclame en Avantgarde Media is werkelijk alles op de radio en tv gepasseerd. En altijd stond Avantgarde garant voor de juiste stijl, intonatie en boodschap. In deze demo:

  • De Papegaai
  • Koedam
  • Rabobank Amersfoort Jazz Festival
  • Mega Occasioncentrum
  • De Utrechtse Bazaar
  • Shoppingcenter Overvecht
  • Huren bij RTV Utrecht
  • MBO Utrecht
  • Van den Bergh Optiek
  • Media Markt Utrecht
  • Duits Verkeersbureau

Een positief imago

Het Duits Verkeersbureau ontwikkelt en communiceert strategieën en producten waarmee in het buitenland het positieve imago van Duitse bestemmingen wordt verstevigd en het toerisme naar Duitsland wordt gestimuleerd. In 30 landen, over de hele wereld, heeft het bureau kantoren. Zo ook natuurlijk in Nederland, want uit recent onderzoek blijkt dat Duitsland als actieve vakantiebestemming hoge ogen gooit bij ons Nederlanders. Vooral de natuur en de wandel- en fietspaden worden zeer goed beoordeeld. Zeker weten dat de radiocommercials, die door Avantgarde werden geproduceerd, hieraan hebben bijgedragen.

  • Ontdek Thüringen
  • Een kwart eeuw herenigd
  • Reis door de tijd
  • Berlijnse Pop-up store
  • Winterse gezelligheid
  • FC Utrecht

De strijd gaat beginnen

Op het gebied van merchandising is FC Utrecht één van de meest succesvolle Nederlandse voetbalclubs. Het nieuwe uit- en thuis shirt, de voorverkoop van seizoenkaarten of bijvoorbeeld een FC Utrecht business arrangement, dit alles vraagt dan ook om een uitgebreide promotie in de media. Avantgarde produceert hiervoor alle radiocommercials. Een paar voorbeelden:

  • There's a new kit in town
  • Thuisblijven?
  • Kick-off
  • De strijd gaat beginnen
  • Halve seizoenkaart
  • Cashper

The friendly financer

Cashper is de eerste en enige verstrekker van kortlopende minikredieten met een bankvergunning in Europa. En begrijpt daarom als geen ander, dat extra financiële bestedingsruimte voor een korte periode handig kan zijn. Vooral kleine leningen van € 50 tot maximaal € 1000, die passen binnen elk budget. Aanvragen gaat snel, simpel en makkelijk. De commercial is net als de service..., glashelder en persoonlijk.

  • NVVE

Doodnormaal

De Nederlandse Vereniging voor een Vrijwillig Levenseinde streeft naar zelfbeschikking bij het levenseinde. Maar hoe maak je een beladen onderwerp bespreekbaar? TV-commercials met doodgewone mensen aan het woord over een toch nog niet zo alledaagse zaak. Ook NL dekkende radioreclame wordt ter promotie ingezet. Al jarenlang klopt de NVVE hiervoor aan bij de Avantgardisten.

  • Libéma Fun Factory

Eensluidende commercials

Libéma is met meer dan 20 locaties één van de grootste leisure concerns van Nederland. Het bedrijf bestaat uit drie divisies: Attractieparken, Vakantieparken en Beurzen & Evenementen. Locaties die onder de vlag van Libéma vallen, zijn onder andere: Safaripark Beekse Bergen, Klimrijk Brabant, Brabanthallen ’s-Hertogenbosch, Omnisport Apeldoorn en Vakantiepark Beekse Bergen. Maar hoe vertaal je dat in eensluidende commercials? Libéma en haar media inkoopbureau werken hiervoor samen met Avantgarde.

In deze demo:

  • Safaripark Beekse Bergen
  • Dierenrijk
  • Safaripark Beekse Bergen (BE)
  • Africa by Light
  • Zooparc Overloon
  • Vakantiepark Dierenbos
  • Wissel.nl

Maar eigenlijk heb je liever geld!

Op wissel.nl kan je snel en tegen de beste prijs alle bekende cadeaubonnen inwisselen voor geld. De ingewisselde bonnen worden vervolgens in de online shop weer verkocht, uiteraard onder de nieuwprijs.

Martijn Terbruggen / Wissel.nl
Ontvangen! Bedankt. Helemaal goed, hij gaat direct FaceBook op!